Brillo Pizza Lollapalooza

2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_116-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_73-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_4-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_5-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_30-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_117-2-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_14-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_94-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_93.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_81.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_116-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_73-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_4-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_5-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_30-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_117-2-min.jpg
2023-06-29--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_14-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_94-min.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_93.jpg
2023-07-01--Lollapalooza_Brillo_BoW_Udio-Studio_81.jpg

Brillo Pizza Lollapalooza

0,00 US$

Case: Brillo Pizza på Lollapalooza Stockholm x Brand on Wheels

Datum: 29 juni-1 juli

Plats: Big Slap Festival, Malmö

Bakgrund:
Brillo Pizza, en populär restaurang, ville ha en framstående närvaro på Lollapalooza-festivalen i Stockholm, en av Nordens största musikfestivaler. För att säkerställa att de sticker ut bland festivalens många mat- och dryckesstånd, vände de sig till oss på Brand on Wheels.

Uppdrag:

Att skapa en minnesvärd och engagerande närvaro för Brillo Pizza under festivalen.

Lösning:
Brand on Wheels säkerställde att Brillo Pizza skulle vara en höjdpunkt för festivalbesökarna genom:

  1. Eventmonter: Vi designade och byggde upp en iögonfallande eventmonter på Brillo Pizzas eventyta. Monterdesignen var inte bara funktionell utan också inbjudande, vilket lockade många festivalbesökare att närma sig.

  2. Branded Vehicles: För att öka synligheten och nå en bredare publik, brandade vi minitruckar och cyklar med Brillo Pizzas logo och färger. Några av fordonen rörde sig runt på festivalområdet och skapade en rörlig reklamplats.

  3. Pizza Sampling: Vad är bättre än doften av nybakad pizza för att locka hungriga festivalbesökare? Vi hade dedikerad personal som delade ut smakprov och slices av Brillo Pizzas pizzor till festivalbesökarna. Denna taktik garanterade inte bara direkt engagemang med besökarna, utan gav också slussade in besökare till Brillo Pizzas monter.

Resultat:
Brillo Pizzas närvaro på Lollapalooza var en stor framgång. Inte bara sålde de ut massor av pizza, utan de skapade också varaktiga intryck som festivalbesökare kommer att associera med deras varumärke länge efter evenemangets slut. Tillsammans med Brand on Wheels, lyckades Brillo Pizza stå ut bland konkurrensen och skapa meningsfulla interaktioner med festivalpubliken.

Antal:
Lägg i kundvagnen