Alpro This is Not M*lk

2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106304-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106203-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD105909-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106546-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106645-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106752-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106448-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106304-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106203-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD105909-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106546-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106645-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106752-min.jpg
2023-03-23--Alpro-Brand-On-Wheels_Yuusuf-Dahlstrand_YD106448-min.jpg

Alpro This is Not M*lk

0,00 US$

I samband med lanseringen av Alpros nya havredryck "This is not Milk" ville företaget marknadsföra produkten på ett kreativt och effektivt sätt. Efter noggrann planering och förberedelse bestämde sig företaget för att genomföra en guerilla marketing-kampanj på några av stadens mest populära platser.

Vi valde ut platser som skulle ge hög synlighet och interaktion med målgruppen, såsom torg, parker och andra offentliga platser. Därefter skapade vi en två meter hög produktförstoring och en Alpromopedbil med "This is not M*lk" branding och tillsammans med vår eventpersonal stod vi på strategiska platser runt om i staden.

För att förstärka budskapet ytterligare, stod vi även inne på Åhléns City med mjölkmoppen och serverade kaffe med den nya havredrycken.

Sammanfattningsvis var Alpros kampanj för "This is not Milk" en framgångsrik guerilla marketing-kampanj som skapade hög synlighet och engagemang för produkten på ett kreativt och interaktivt sätt.

Antal:
Lägg i kundvagnen